Zájmem managera je spokojený zákazník, ale i spokojený tým spolupracovníků. Jedním z prostředků, které Vám mohou napomoci ke spokojenosti zákazníka a dobré péče o něj je software easy CRM.
Nejde jen o softwarové řešení, ale i o nastolený správný proces komunikace se zákazníkem, komunikace týmu ve společnosti a v neposlední řadě proces posloupnosti celého procesu obchodu.
Přes příležitosti se dostáváme pomocí úkolů, které delegujeme v týmu k tíženému obchodu a případné následné péčim o zákazníka.
Softwarové řešení pamatuje i na marketing. Uživatelsky vytvoříme k určité marketingové akci dotazníky. S propojením k telefonní ústedně a následným vyhodnocením dat dostávají obchodníci Vaší společnosti
informace pro další úspěšné obchody.
Modulárně je easy CRM poskládáno:
Evidence zákazníků
Kontaktní osoby
Marketingové akce
Obchodní příležitosti
Obchodní případ (zakázka)
Úkoly
Jednání/výjezdy
Plán obchodníka - finanční plnění
Emaily
Dotazníky
Telefonní hovory
Znalosti
Produkty
Přínosy pro obchodníka, managment společnosti:
Managment společnosti:
- jednotná a ucelená evidence kontaktů, obchodních případů, celého obchodního procesu,
- online přehled o práci obchodníků,
- online stav rozpracovanosti obchodních případů,
- díky jednotné evidenci možnost tvorby přehledů a vyhodnocení přes celou společnost,
- kontrola nad právy, kdo, co vidí,
- po odchodu obchodníka společnost neztratí historii komunikace se zákaníkem.
Obchodník:
- jednotná a ucelená evidence kontaktů,
- historie o provedených jednání směrem k zákazníkovi včetně přiložení potřebných dokumentů, zápisů z jednání apod.,
- přehled o ekonomičnosti obchodu,
- připomínač úkolů,
- znalostní databáze - časté dotazy na problematiku spojenou s produkty, které obchoduje,
- tvorba sestav s možností exportu do Excelu k dalšímu zpracování - vyhodnocení (pokud vedení společnosti dovoluje),
- v případě existence marketingu a její tvorbě cílených dotazníků - cílený průzkum trhu, který je přímo v systému.
Kontakty jsou již zaevidované přímo v systému a k nim výsledky dotazníků připravené k dalšímu zpracování.